Πώς μπορώ να παρακολουθώ την εξέλιξη της παραγγελίας μου;
Από την καταχώρηση κιόλας της παραγγελίας μέχρι και τη στιγμή που θα την παραλάβεις, σε ενημερώνουμε μέσω email σε ποιο στάδιο βρίσκεται. Τα στάδια είναι τα εξής:
Καταχώρηση – Η παραγγελία έχει καταχωρηθεί στο σύστημά μας.
Σε επεξεργασία – Η παραγγελία σας βρίσκεται στο στάδιο της επεξεργασίας και της εύρεσης των προϊόντων.
Ολοκλήρωση – Η παραγγελία έχει ολοκληρωθεί και έχει αποσταλεί.
Ακύρωση – Η παραγγελία σου έχει ακυρωθεί.
Πότε θα παραλάβω την παραγγελία μου;
Οι παραγγελίες που λαμβάνονται μέχρι τις 13:00, ετοιμάζονται και αποστέλλονται την ίδια ημέρα, εφόσον τα προϊόντα που έχετε επιλέξει είναι ετοιμοπαράδοτα. Η παραλαβή ολοκληρώνεται σε 1-3 εργάσιμες ημέρες από την ημέρα αποστολής, με εξαίρεση τυχόν δυσπρόσιτες περιοχές. Παραδόσεις – Αποστολές δεν πραγματοποιούνται τις αργίες.
Πώς μπορώ να επιστρέψω ένα προϊόν;
Μπορείτε να επιστρέψετε το προϊόν έως και 14 ημέρες μετά την αγορά σας στις παρακάτω περιπτώσεις:
- Εάν έχετε παραγγείλει λάθος προϊόν ή έχετε μετανιώσει για την αγορά σας
-
Στην περίπτωση που αιτηθείτε αλλαγή προϊόντος θα λάβετε «κουπόνι επιστροφής» ίσο με την αξία των επιστρεφόμενων προϊόντων (δεν συμπεριλαμβάνονται έξοδα που τυχόν έχετε πληρώσει), με email ή Γραπτό Μήνυμα (sms) κατόπιν παραλαβής της επιστροφής σας. Το ποσό που αντιστοιχεί στο κουπόνι θα είναι διαθέσιμο για να κάνετε καινούργια παραγγελία.
Στην περίπτωση που αιτηθείτε επιστροφή χρημάτων (υπαναχώρηση), το ποσό που θα σας πιστωθεί είναι ίσο με την αξία των επιστρεφόμενων προϊόντων (δεν συμπεριλαμβάνονται έξοδα που τυχόν έχετε πληρώσει). Το τελικό ποσό της επιστροφής θα σας κατατεθεί εντός 14 εργάσιμων ημερών από την ημερομηνία παραλαβής των προϊόντων που επιστρέφεται στον λογαριασμό που θα μας δώσετε ή απευθείας στην κάρτα που χρησιμοποιήσατε κατά την αγορά σας ή στον λογαριασμό σας ανάλογα με τον τρόπο πληρωμής της αρχικής σας παραγγελίας. Ενδέχεται να υπάρξουν κρατήσεις από την τράπεζα σας, και ενδεχόμενη καθυστέρηση. Η εταιρεία μας δεν υποχρεούται να καλύψει τα έξοδα που χρεώνει (κατά τη συνήθη πρακτική των τραπεζών) ο χρηματοπιστωτικός οργανισμός που συνεργάζεται ο πελάτης κατά την λήψη των ποσών που επιστρέφονται.
Τα μεταφορικά της επιστροφής επιβαρύνουν τον πελάτη. Σε αντίθετη περίπτωση μπορείτε να επιστρέψετε το δέμα με δική μας χρέωση. Πρέπει να γνωρίζετε ότι η διαδικασία έχει 3,00€ κόστος μεταφορικών. Το ποσό αυτό θα κρατηθεί (συμψηφισμός) από το κουπόνι ή από την επιστροφή χρημάτων σας και συνεπώς δεν θα χρειαστεί να πληρωθεί στην μεταφορική εταιρεία. Αποστέλλοντας το δέμα θα ενημερώσετε ότι η χρέωση είναι του παραλήπτη (δική μας). Επιπλέον, επιστροφή χρημάτων γίνεται μόνο για την αξία των προϊόντων (δεν συμπεριλαμβάνονται έξοδα που τυχόν έχετε πληρώσει).
- Εάν έχετε λάβει διαφορετικά προϊόντα από αυτά της παραγγελίας σας
Στη περίπτωση εκείνη στην οποία με αποδεδειγμένη υπαιτιότητα μας, σας παραδόθηκαν προϊόντα διαφορετικά από αυτά της παραγγελίας σας, η εταιρεία θα προβεί σε άμεση αντικατάσταση των προϊόντων, χωρίς καμία επιβάρυνση.
- Εάν το προϊόν είναι ελαττωματικό
Καταβάλλουμε κάθε δυνατή προσπάθεια, ελέγχοντας τα προϊόντα πριν την αποστολή, ώστε να λαμβάνετε τα προϊόντα σε άριστη κατάσταση. Παρ’ όλα αυτά, στην περίπτωση που ένα προϊόν που αγοράσατε αποδειχτεί ελαττωματικό είναι απαραίτητο να προβούμε στον έλεγχο του. Εφόσον ο έλεγχος αυτός δε δύναται να γίνει από εμάς, το προϊόν θα αποστέλλεται για έλεγχο στο τεχνικό τμήμα του προμηθευτή. Σε αυτήν την περίπτωση, το χρονικό διάστημα που απαιτείται για τον έλεγχο του εκάστοτε προϊόντος, εξαρτάται αποκλειστικά και μόνο από το τεχνικό τμήμα. Η εταιρεία μας, δε φέρει καμία ευθύνη για οποιαδήποτε καθυστέρηση υπάρξει στην διαδικασία ελέγχου. Αμέσως μετά την ολοκλήρωση της διαδικασίας ελέγχου και επιβεβαίωσης του ελαττώματος το προϊόν θα αντικαθίσταται άμεσα, χωρίς καμία επιβάρυνση.
Κάθε επιστροφή γίνεται καλώντας με την Ελτά Courier
Αποστολή δέματος:6ΗΣ ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ 151, ΕΛΑΣΣΟΝΑ ΤΚ 40200 Digitalu.gr
Η επιστροφή θα γίνεται δεκτή μόνο κατόπιν έγκρισης της εταιρείας.Η επιστροφή των προϊόντων θα πρέπει να πραγματοποιείται αποκλειστικά με την εταιρεία ταχυμεταφορών Ελτά Courier, με δική μας χρέωση.
Στην περίπτωση που επιλέξετε κατά την επιστροφή των εμπορευμάτων, χρέωση αποστολέα (δική σας) θα πρέπει να μας το αναφέρετε γραπτώς αποστέλλοντας μας σχετικό email στο info@digitalu.gr. Στο email θα πρέπει να γράψετε τον αριθμό αποστολής του δέματος που μας επιστρέφετε. Στην περίπτωση που δεν μας το κοινοποιήσετε το σύστημα αυτόματα θα θεωρήσει ότι η χρέωση επιβαρύνει τον παραλήπτη (εμάς).Στην περίπτωση που επιλέξετε να χρησιμοποιήσετε οποιαδήποτε άλλη μεταφορική της επιλογής σας, θα επιβαρυνθείτε εξ ‘ολοκλήρου το κόστος των μεταφορικών το οποίο και θα καταβάλετε στην μεταφορική εταιρεία που θα επιλέξετε την στιγμή της αποστολής του δέματος.
Κατά την άσκηση του δικαιώματος της επιστροφής, η επιστροφή των εμπορευμάτων θα γίνεται στη διεύθυνση Digitalu.gr, 6ΗΣ ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ 151,Ε ΛΑΣΣΟΝΑ ΤΚ 40200 . Γι’ αυτόν τον λόγο, η επιστροφή εμπορευμάτων μέσω απλού δέματος ΕΛΤΑ δεν είναι αποδεκτός τρόπος αποστολής της επιστροφής από τον πελάτη.
Θα πρέπει τα προϊόντα να βρίσκονται σε άρτια κατάσταση, πλήρη και χωρίς φθορές, όπως τα παραλάβατε, να μην έχουν αφαιρεθεί οι ειδικές σημάνσεις και στην εργοστασιακή τους συσκευασία, έτσι ώστε να μεταφερθούν με ασφάλεια και να αποφευχθεί οποιαδήποτε φθορά.
Στην περίπτωση που διαπιστωθεί κάποιο ελάττωμα κατά τον ποιοτικό έλεγχο στο προϊόν που επεστράφη, η εταιρεία οφείλει να επιστρέψει το δέμα πίσω στον καταναλωτή ή να επικοινωνήσει με τον καταναλωτή για την επίλυση του ζητήματος.
Η εταιρεία δεν φέρει καμία ευθύνη για τυχόν ζημιές ή φθορές των προϊόντων μετά τη χρήση τους και δεν υποχρεούται σε καμία περίπτωση σε αντικατάσταση αυτών.
Για την επιστροφή, αλλαγή ή αντικατάσταση του εμπορεύματος θα λαμβάνεται υπόψη η αξία που αναγράφεται στην απόδειξη αγοράς.
- Επιστροφές και αλλαγές δεν γίνονται σε Εποχιακά Προϊόντα οπως Λαμπάδες, αποκριάτικες στολές, Χριστουγεννιάτικα είδη, μαγιώ κτλ, τα οποία για την αγορά τους απαιτείται προπληρωμή και δεν είναι εφικτή η αντικαταβολή.